Atslēga vārds: "Twitter"

LG aicina dalīties ar noderīgām idejām

LG Electronics radījis Smart Discovery mājaslapu, kurā interneta lietotāji var dalīties ar attapīgiem trikiem, kā lietot mājsaimniecības elektroierīces. Radošākās un noderīgākās idejas tiks noteiktas interneta un LG izveidotas žūrijas balsojumā, ideju autori saņems inovatīvākās LG elektroierīces pilnīgai patērētāju komforta nodrošināšanai.

Smart Discovery

 

Lasīt visu rakstu →

4

Sociālais tīkls Odnoklassniki LG Smart TV pieejams arī Latvijā

LG Electronics (LG) savam plašajam LG Smart TV pakalpojumu klāstam ir pievienojis vēl kādu – Latvijā un arī pārējās Baltijas valstīs lietotājiem būs pieejams sociālais tīkls Odnoklassniki (Одноклассники). Šis pkalpojums Latvijas Smart TV lietotājiem pieejmas kopš 18.oktobra.

Одноклассники un LG Smart TV

Lai savā LG Smart TV kontā varētu lietot Odnoklassniki, lietotājam zem sadaļas Social Center jāatrod un jāizvēlas ikona Odnoklassniki.

Lasīt visu rakstu →

Titānika ceļojuma Twitter hronoloģija

2012. gada 15.aprīlī apritēs 100 gadi kopš nogrima leģendārais kuģis Titāniks. Pieminot šo notikumu, The History Press atvēruši Twitter kontu, kas tvīto it kā Titānika brauciens notiktu šobrīd, iedzīvinot varenā kuģa ceļojumu mūsdienās. @TitanicRealTime sāka tvītot 10. martā – mēnesi pirms kuģa liktenīgā izbraukšanas datuma.

Twitter un Titāniks

Šim kontam šobrīd ir vairāk nekā 4000 sekotāji, kas izmanto tādas atzīmes (hashtags) kā piemēram #kapteinis #apkalpe #inženierija, lai apzīmētu jomu, par ko ir katrs jaunais tvīts. Lasīt visu rakstu →

Interaktīvas vides reklāmas – vai vienmēr efektīvas?

Interaktīvas vides reklāmas tiek uzskatītas par ļoti iedarbīgām, bet tomēr – vai interaktivitāte nevar būt par daudz? CBS interaktīvie vides reklāmas stendi ir kļuvuši par visai karstu tēmu, jo daudziem tie šķiet mazliet par traku, mazliet par personīgu un mazliet par riskantu. Lai reklamētu jaunāko seriālu „The Person of Interest”, CBS ir izveidojuši visai savādu reklāmas kampaņu.

Reklāma The Person of Interest

„The Person of Interest” reklāmas stendi vizuāli izskatās kā spoguļi, kas atdzīvojas brīdī, kad garāmgājējs tiem pietuvojas. Reklāmas stends neslēpj to, ka šis garāmgājējs patiešām ir „the person of interest” – interesējošā persona. Garāmgājēja foto parādās uz reklāmas dēļa kopā ar viņa telefona un identifikācijas numuru. Tālāk reklāmas stends piedāvā garāmgājējam nosūtīt īsziņu uz norādīto telefona nr. ar identifikācijas numuru, tādējādi dodot iespēju šo foto ievietot Facebook vai Twitter.

Lasīt visu rakstu →

Iesācēja 6 soļi sociālo mediju pasaulē

Iesācējiem sociālo mediju stratēģija ir panākumu atslēga. Ja jūtaties nekomunikabls un domājat, ka klusēšana ir zelts – iespējams, šis nav tas gadījums, jo Jums taču ir jāpiedalās pasaulē notiekošajā. Iepazīstinām ar 6 soļiem, kas iesācējam jāveic, uzsākot savu darbību sociālo tīklu pasaulē!

Social media

1. Sāc ar izpēti un esi informēts

Iesācējiem jātur cieši acis vaļā savā nozarē. Kompānijas uzsāk savu darbību katru dienu, tāpat arī izgāžas katru dienu, tāpēc ir svarīgi izlasīt un iepazīties ar pamācībām. Līdz ar to būs iespēja redzēt to, ko citi iesācēji dara, lai saņemtu sabiedrības uzmanību. Papildus tam neaizmirsti pārbaudīt arī nesaistītas industrijas uzņēmumus.

Lasīt visu rakstu →

LG iepazīstina ar jaunām Smart TV aplikācijām

LG Electronics iepazīstina ar jaunām LG Smart TV interneta aplikācijām Latvijā – Delfi, Skype, Youtube, Facebook, Twitter, kā arī citām.

LG Smart TV televizori

LG Smart TV tehnoloģija parastu televizoru pārvērš multimediālā ierīcē, ar kuras starpniecību var ne tikai sekot līdzi savām iecienītākajām televīzijas pārraidēm, bet arī izmantot paplašinātas satura iespējas, ko nodrošina arvien jaunas interneta aplikācijas.

Lasīt visu rakstu →

Twitter pret Facebook: kurš vertīgāks zīmoliem?

Aptuveni puse pieaugušo amerikāņu regulāri izmanto sociālo tīklu vietnes, tādējādi aizvien lielāks skaits mazu un lielu uzņēmumu cenšas komunikācijai izmantot «Twitter» un «Facebook». Pie tam, pieaug to lietotāju daudzums, kuri ir pamata auditorija pirkumiem internetā. Tomēr – kā zināt, kurš medijs ir noderīgāks? Un, vai izlietotie līdzekļi un laiks patiešām ir kāroto klikšķu vērts? Socialtimes.com salīdzina «Twitter» un «Facebook» efektivitāti komunikācijas nodrošināšanā starp zīmolu un klientiem.

Spriežot pēc pētījumiem, «Twitter» veiksmīgāk piesaista tieši jaunāku auditoriju vecumā no 18 – 22 gadiem – šajā jomā tas par veseliem 10% apsteidz «Facebook». Tomēr «Facebook» ir lielāka lietotāju daļa vecumā pēc 50 gadiem.

Interesanti, ka 37% «Twitter» lietotāju piekrīt par šī portāla spēju ierosināt pirkumus, kamēr «Facebook» atpaliek – apstiprinoši atbildējuši tikai 17% «Facebook» lietotāju. Kamēr tikai 6% lieto «Twitter», lai komunicētu ar zīmoliem, «Facebook» triumfē ar ievērojamiem 80% – lietotāji šim nolūkam to izmanto ievērojami vairāk. Zināmu daļu ieņem arī citi mediji -14% izmanto citus portālus un veidus komunikācijai internetā.

Lasīt visu rakstu →

Twitter peļņas mehānisms

Twitter cer šī gada laikā nopelnīt aptuveni 100 miljonus dolāru no reklāmdevējiem. Taču, lai tas notiktu, vispirms ir jāiemāca cilvēkiem, kā pirkt reklāmas. Tādēļ Twitter ir izveidojis 40 minūšu garu video, kur izskaidro šo mehānismu.

Ar mediamemo.allthingsd.com palīdzību uzskaitām galvenās lietas, kas būtu jāzina tiem, kas interesējas par reklāmu, tehnoloģijām un Twitter pirmajiem mēģinājumiem pelnīt īstu naudu.

Lasīt visu rakstu →

Par ko tvīto slavenības?

Celebritytweet.com ir apkopojis 559 pasaules slavenību Tvitera profilu. Lasi, kas aktuāls slavenībām, uzzini, cik bieži tvīto Tavi iecienītākie aktieri vai mūziķi. Piemēram, Joko Ono savā Tvitera profilā dod iespēju saviem faniem uzdot sev jautājumus, uz kuriem arī tiek dotas visnotaļ interesantas atbildes.

celebritytweet.com