Atslēga vārds: "reklāma"

LG G5 TV reklāma “World of Play” sasniegusi 36 miljonus skatījumu

“World of Play” ir LG Electronics jaunā viedtālruņa G5 reklāmas klips ar Džeisonu Stethemu galvenajā lomā, un mēneša laikā tas sasniedzis 36 miljonus skatījumu tādās sociālo mediju platformās kā YouTube un Facebook. Reklāmas klipa laikā Džeisons Stethems iemiesojas vairākos tēlos, lai parādītu skatītājiem, kā LG G5 un “LG & Friends” var palīdzēt izkļūt no dažādām “sarežģītām” situācijām.

LG-G5-Making-of-TVC-01

Lasīt visu rakstu →

Pirmajā LG Super Bowl reklāmā Liams Nīsons nogādā TV tehnoloģiju no nākotnes

Tuvojoties lielajai spēlei, LG Electronics publicēja savu pirmo Super Bowl kausa izcīņas reklāmu, kas tapusi producenta Ridlija Skota un režisora Džeika Skota sadarbības rezultātā. Ar Holivudas zvaigznes Liama Nīsona palīdzību tā patērētājiem prezentē nākotnes TV tehnoloģiju, kuras centrālais produkts ir jaunais LG SIGNATURE OLED TV.

1.LG Super Bowl Ad Preview

Lasīt visu rakstu →

Jauno LG TV reklāmu veidos slavenais Ridlija Skota producentu uzņēmums

RSA Films ir Ridlija Skota producentu uzņēmums, kas drīzumā uzsāks darbu pie jaunas LG Electronics reklāmas, kas ilustrēs LG Electronics ieguldījumu jaunu tehnoloģiju izpētē. Reklāmas centrālais temats būs augstu vērtētā OLED TV tehnoloģija, parādot, ka tie nav tikai jauni televizori – tā ir pilnīga jauna ēra televizoru tehnoloģiju pasaulē. Reklāmas daļu par OLED TV režisēs Ridlija Skota dēls Džeiks Skots.

OLED Superbowl PR_2

Lasīt visu rakstu →

1

Veiksmīgākā LG virālā kampaņa

Prestižajā reklāmas festivālā Kannu Lauvas, LG Electronics saņēma vairākas balvas par savu virālās kampaņas video “Gudrais zaglis kamerās”. Video, kura vienīgais izplatīšanas kanāls bija Youtube, Kannās tika apbalvots ar Zelta Lauvu kā labākā reklāmas un promociju kampaņa. Turklāt, LG ieguva arī Sudraba Kiber-lauvu.

Kannu Lauvu balvas tradicionāli ik gadu tiek pasniegtas labākajām un radošākajām reklāmas kampaņām. LG Nīderlandes birojs cieši sadarbojās ar Y&R Amsterdam, lai radītu šo video, kas rezultātā kļuva par visveiksmīgāko virālo kampaņu un ieguva vairāk nekā 7 miljonus skatījumu pirmajās 4 kampaņas nedēļās.

Lasīt visu rakstu →

smartclip un LG Electronics izveidojuši sadarbību, lai kopīgi piedāvātu LG Smart TV reklāmu platformu

Zīmolu reklāmu platforma smartclip un LG Electronics paziņojuši, ka smartclip pievienos savu pārstāvēto zīmolu reklāmas LG Smart TV platformai, lai kopīgi darbotos 14 pasaules tirgos. Šī sadarbība sniegs lieliskas un plašas iespējas reklēmdevējiem un zīmolu īpašniekiem, kam būs lieliska iespēja labāk iepazīt savu auditoriju un piedāvāt viņiem TV skatīšanos arvien jaunos veidos.

LG Smart TV platforma ir pieejama caur visiem Smart TV un Smart 3D Blu-ray atskaņotājiem. Turklāt pieejamība tiks vēl paplašināta, lai nākotnē to varētu izmantot caur mobilajiem tālruņiem un citām ierīcēm.

LG 55LM960V Smart TV televizors

Vienošanās starp smartclip un LG Electronics ļaus reklāmdevējiem piekļūt visai LG Smart TV platformas reklāmu kartotēkai, sākot no baneru reklāmām līdz pat unikāliem un interaktīviem reklāmu formātiem.

Lasīt visu rakstu →

Aktieris Edvards Nortons un modele Darja Verbovija jaunā tālruņa PRADA no LG 3.0 sejas

LG un PRADA iepazīstina ar globālās reklāmas kampaņas sejām – aktieri Edvardu Nortonu (Edward Norton) un modeli Darju Verboviju (Daria Werbowy), kas prezentē jaunāko kopīgas sadarbības rezultātā tapušo viedtālruni – PRADA no LG 3.0. Šis ir jau trešais, veiksmīgas sadarbības rezultātā radītais tārunis, kur katrs no sadarbības partneriem ieguldījuši labāko no sasniegumiem savā jomā.

aktieris Edvards Nortons, Prada telefons, P940

Reklāmas kampaņā piedalās slavenais amerikāņu aktieris Edvards Nortons, kurš savas karjeras laikā filmējies tādās filmās kā “Pirmatnējās bailes” (“Primal fear”), “Amerikāņu vēsture X” (“American History X”), “Debesu valstība” (“Kingdom of Heaven”) un “Cīņas klubs” (“Fight Club”). Lasīt visu rakstu →

Interaktīvas vides reklāmas – vai vienmēr efektīvas?

Interaktīvas vides reklāmas tiek uzskatītas par ļoti iedarbīgām, bet tomēr – vai interaktivitāte nevar būt par daudz? CBS interaktīvie vides reklāmas stendi ir kļuvuši par visai karstu tēmu, jo daudziem tie šķiet mazliet par traku, mazliet par personīgu un mazliet par riskantu. Lai reklamētu jaunāko seriālu „The Person of Interest”, CBS ir izveidojuši visai savādu reklāmas kampaņu.

Reklāma The Person of Interest

„The Person of Interest” reklāmas stendi vizuāli izskatās kā spoguļi, kas atdzīvojas brīdī, kad garāmgājējs tiem pietuvojas. Reklāmas stends neslēpj to, ka šis garāmgājējs patiešām ir „the person of interest” – interesējošā persona. Garāmgājēja foto parādās uz reklāmas dēļa kopā ar viņa telefona un identifikācijas numuru. Tālāk reklāmas stends piedāvā garāmgājējam nosūtīt īsziņu uz norādīto telefona nr. ar identifikācijas numuru, tādējādi dodot iespēju šo foto ievietot Facebook vai Twitter.

Lasīt visu rakstu →

Rudens/ziema 2011 – modes reklāmas kampaņu TOP

Laikā, kad daba gatavojas ziemas miegam, cilvēki sāk pievērsties modei, pasākumiem un darbam. Ar rudens iestāšanos cilvēki atgriežas savā ikdienā no atvaļinājumiem un vēlas kompensēt saules trūkumu ar ko citu – ne mazāk skaistu un patīkamu. Lai nebūtu ilgi jāmeklē kas tāds, telegraph.co.uk ir sagatavojis foto apskatu, kurā vēlas pievērst mūsu uzmanību un likt novērtēt desmit labākās rudens/ziemas 2011 sezonas reklāmas kampaņas.

Par vienu no labākajām reklāmas kampaņām tika atzīta «Alexander McQueen» reklāma, kurā dabiski pievilcīgā modele izskatās kā tikko ieradusies uz planētas Zeme.

Modes reklāma

«Prada» savā krāšņajā reklāmā parāda futūristisko un krāsaino šī gada rudeni un ziemu ar jaunās paaudzes modeļu palīdzību.

Lasīt visu rakstu →

Twitter peļņas mehānisms

Twitter cer šī gada laikā nopelnīt aptuveni 100 miljonus dolāru no reklāmdevējiem. Taču, lai tas notiktu, vispirms ir jāiemāca cilvēkiem, kā pirkt reklāmas. Tādēļ Twitter ir izveidojis 40 minūšu garu video, kur izskaidro šo mehānismu.

Ar mediamemo.allthingsd.com palīdzību uzskaitām galvenās lietas, kas būtu jāzina tiem, kas interesējas par reklāmu, tehnoloģijām un Twitter pirmajiem mēģinājumiem pelnīt īstu naudu.

Lasīt visu rakstu →

Times Square jaunākais iemītnieks atgādina visiem ka dzīve ir laba jeb “Life’s Good”

Aptuveni 15 metrus garais Džils ir LG labo ziņu vēstnesis, kurš priecē garāmgājējus no piecu stāvu augsta LED ekrāna uz 45. un 7. avēnijas stūra Ņujorkā, Times Square. Džilam ir arī sav Facebook lapa – facebook.com/AmbassadorGil, kurā norādītās intereses pauž viņa būtību: dalīties ar labām ziņām, uzturēties Times Square, dejošana, šarādes. :)

Saskaņā ar LG saukli “Life’s Good”, šī ziņojumu ekrāna mērķis ir izplatīt labas ziņas. Garāmgājēji īsziņas vai tvīta veidā var iesūtīt viņu labās ziņas un ieraudzīt tās uz LG LED ekrāna.

Lasīt visu rakstu →