Atslēga vārds: "pētījumi"

Vislabākais aksesuārs – smaids!

Aizmirstiet visas dārgo un izsmalcināto modes zīmolu jaunākās kolekcijas – šajā sezonā jūsu karstākais aksesuārs ir smaids, kas nemaksā pilnīgi neko!

Lielisks piemērs tam ir Lielbritānijas modes žurnāla “Vogue” februāra numura vāks – tur gozējas supermodele Arizona Mjūza (Arizona Muse) ar žilbinoši platu smaidu.

Lai arī vienmēr ir valdījis uzskats, ka smaidīšana nav savienojama ar augsto modi, vērojamas dažas pārmaiņas. Lasīt visu rakstu →

Laika ziņas – iepirkšanās ziņas

Varbūt Jūs kādreiz aizdomājieties, kāpēc saulainā vasaras dienā lielveikalos pieejams īpaši plašs šašliku klāsts vai aukstā ziemā jūs veikalu plauktos lieliski uzrunā karstvīns vai ātri pagatavojamās zupas?

Iepirkšanās

Atbilde slēpjas ļoti smalkā laikapstākļu prognozēšanas sistēmā, kas palīdz pārdevējiem veidot piedāvājumu un izkārtot to tieši tā, lai tas būtu atbilstošākais Jūsu noskaņojumam un vajadzībām.

Lasīt visu rakstu →

Laipnība pret svešajiem – savāds paradums? Ne gluži!

Cilvēka impulsi būt laipnam pret nepazīstamiem cilvēkiem nav novirzīšanās no bioloģiskās normas, kā var šķist, raksta The Economist.

Laipnība

Neparastā homo sapiens evolūcija ir četru lietu attīstības rezultāts: inteliģence, valoda, spēja gatavot darbarīkus un sadarbošanās. Mainoties laikiem, mainījusies arī antropologu pievērstā uzmanība katrai no sastāvdaļām, izceļot kādu no tām kā galveno attīstības veicinātāju. Šobrīd sadarbošanās ir centrālais temats šajā pētniecībā, kas cenšas saprast, kāpēc cilvēki labprāt sadarbojas ar nepazīstamiem indivīdiem, apzinoties, ka paši var tikt apkrāpti vai piemuļķoti?

Lasīt visu rakstu →

Latvijā kā viedās sadzīves tehnikas galveno priekšrocību vērtē iespēju ietaupīt līdzekļus

LG Electronics (LG) interneta lietotāju viedokļa aptaujas rezultāti liecina, ka Latvijā un Lietuvā kā vissvarīgāko viedās sadzīves tehnikas priekšrocību iedzīvotāji uzlūko naudas ietaupījumu. Šādu viedokli pauduši 54% Latvijas, 72% Lietuvas respondenti un tikai 5% Igaunijas interneta lietotāji. Savukārt Igaunijā kā vissvarīgāko viedās sadzīves tehnikas priekšrocību vērtē elektroenerģijas patēriņa samazinājumu – šādu viedokli pauduši 76% aktīvie Igaunijas interneta lietotāji. Savukārt Latvijā elektroenerģijas patēriņa samazinājumu kā būtisku faktoru norādījuši 20% interneta lietotāju un Lietuvā – tikai 12%.

LG viedā sadzīves tehnika

Līdzīga aptauja veikta arī Amerikas Savienotajās Valstīs (ar izpētes aģentūras Zpryme Research starpniecību). Arī ASV 81% respondentu par viedās sadzīves tehnikas galveno priekšrocību uzskata naudas līdzekļu ietaupījumu. Taču arī elektroenerģijas patēriņa samazinājums (būtisks 78% respondentu) minēts kā vienlīdz nozīmīgs faktors viedās sadzīves tehnikas izmantošanā.

Lasīt visu rakstu →