Atslēga vārds: "Optimus L3"

Pārdoti 15 miljoni L-Sērijas viedtālruņu

Pēdējo divu mēnešu laikā LG Electronics (LG) katrā sekundē ir pārdevis vienu Optimus L-Sērijas viedtālruni, tādējādi šobrīd kopā jau pārdoti vairāk kā 15 miljoni vienību. Kopš L-Sērijas prezentēšanas pagājušā gada Pasaules Mobilajā kongresā (Mobile World Congress), tie ir kļuvuši iecienīti to cilvēku starpā, kuri novērtē pievilcīgu viedtālruni ar plašām iespējām un atšķirīgu stilu. Turpinot iesākto, šī gada Pasaules Mobilajā kongresā Barselonā LG prezentēs jaunās paaudzes L-Sērijas viedtālruņus, kuri pilveidoti ar jaunām inovācijām un dizainu.

LG Optimus L-sērija Lasīt visu rakstu →

2

LG visā pasaulē pārdevis jau desmit miljonus L-sērijas viedtālruņus

LG Electronics (LG) paziņojis, ka Optimus L-sērijas viedtālruņu pārdošanas apjomi pasaulē jau pārsnieguši desmit miljonus vienību, iezīmējot nozīmīgu punktu LG mobilo ierīču biznesā. L-sērijas viedtālruņu pārdošanas panākumi ir apliecinājums tam, ka daudzi patērētāji vēlas pievilcīgu viedtālruni ar atšķirīgu stilu.

Optimus L-series telefoni

L-Sērijas viedtālruņi – Optimus L3 (3,2 collu displejs), Optimus L5 (4,0 collu displejs) un Optimus L7 (4,3 collu displejs) pirmo reizi tika prezentēti 2012.gada Mobilajā pasaules kogresā (Mobile World Congress), kurā tika atklāta jauna LG dizaina filozofija. Šiem tālruņiem sekoja arī jaunākais – Optimus L9 (4,7 collu displejs). L-Style dizainā iekļautas smalkas detaļas, kas vēl vairāk atšķir LG mobilos tālruņus no citiem konkurentiem. Šī dizaina filozofija sastāv no pieciem galvenajiem elementiem: modernas kvadrātveida formas ērtai turēšanai, plūstošās masas tehnoloģijas, bezšuvju izkārtojuma ar intuitīviem taustiņiem, dizaina ar metāliskiem akcentiem un “jutekliski slaidas formas”, kas dabiski piesaista uzmanību.

Lasīt visu rakstu →

LG QuickMemo™ funkcija L-sērijas viedtālruņiem pieejama arī Latvijā

Uzņēmums LG Mobile Communications šodien paziņoja par lielu interesi guvušās QuickMemo™ funkcijas pieejamību visiem Optimus L-sērijas viedtālruņiem, ko nodrošina šo tālruņu atjauninājums. Šobrīd atjauninājums pieejams noteiktos reģionos, taču līdz septembra beigām tas būs visā pasaulē. Latvijā šis atjauninājums viedtālruņa LG Optimus L7 lietotājiem ir jau pieejams.

LG Optimus L7 (P700) Android telefons

LG funkcija QuickMemo™ nodrošina iespēju acumirklī tvert ekrānā jebkāda veida saturu, piemēram, tīmekļa lapas, grafiskus attēlus, fotoattēlus un video. Lietotāji var ar pirksta palīdzību rakstīt, zīmēt vai pierakstīt atgādinājumus tieši izvēlētajā ekrāna daļā. Pēc tam QuickMemo™ piezīmes var kopīgot ar citiem lietotājiem, izmantojot īsziņas, tērzēšanu vai e-pastu. Pēc atjauninājuma lejupielādes lietotāji var aktivizēt funkciju QuickMemo™, nospiežot skaļuma taustiņus vai izmantojot paziņojumu joslu.

Lasīt visu rakstu →

4

Tehniskā specifikācija viedtālruņos vairs nav prioritāra

Viedtālruņi kļūst arvien pieejamāki un arvien vairāk lietotāji pāriet no parastajiem tālruņiem uz augstas kvalitātes viedtālruņiem, galveno uzmanību pievēršot divām lietām: “Displejam un Dizainam”. Lietotājiem svarīgs ir ekrāna izmērs, kas atbalstītu augsta līmeņa multimediju koplietošanu un ko varētu viegli lietot esot ceļā.

Optimus L7 (P700) Android telefons

Viedtālruņu tehniskā specifikācija kļūst arvien atšķirīgāka dažādiem augstas kvalitātes viedtālruņiem, tāpēc arvien svarīgāks telefona izvēles parametrs kļūst dizains. Patiesībā tehnoloģiju tirgū galvenā uzmanība tiek pievērsta jauno Android tālruņu dizainam.

Lasīt visu rakstu →

Intervija ar L-Style dizaineri

Pasaules vadošais tehnoloģiju žurnāls Stuff publicējis interviju ar LG Mobilo komunikāciju dizaina laboratorijas viceprezidentu un vadītāju Čulbē Ļi (Chul Bae Lee).

Kāda ir L-Style dizaina filozofija?

Īsumā var teikt, ka tā balstīta uz mūžīgo līdzsvaru – līdzsvaru starp klasisko un moderno, starp krāšņo un vienkāršo, starp kvalitāti un cenu, kā arī starp luksus un pragmatisko. Mēs centāmies atrast optimālo punktu starp visiem šiem elementiem, lai atrastu ideālo harmoniju starp premium klasi un ļoti pragmatiskiem elementiem.

Lasīt visu rakstu →

LG Optimus L3 viedtālrunis ar jauno dizaina stratēģiju L-Style tagad arī Latvijā

Jau nākamnedēļ tirdzniecībā Latvijā nonāks jaunās dizaina sērijas L-Style viedtālrunis LG Optimus L3. Šī gada Pasaules Mobilajā kongresā (MWC – Mobile World Congress) LG Electronics (LG) iepazīstināja ar jaunu dizaina stratēģiju L-Style, turpinot nostiprināt vadošās pozīcijas viedtālruņu tirgū. LG Optimus L3 ir pirmais no L-Style dizaina viedtālruņiem, kas laists klajā Eiropas tirgū.

LG Optimus L3 viedtālrunim ir pilns 3.2 collu skārienekrāns, kas lieliski izskatās un atvieglo satura pārskatīšanu, turklāt tas ir ļoti parocīgs turēšanai rokā. Lasīt visu rakstu →

Pasaules Mobilajā kongresā LG Electronics iepazīstinājis ar iespaidīgu viedtālruņu klāstu

Šī gada Pasaules Mobilajā kongresā (MWC – Mobile World Congress), kas no 27. februāra līdz 1. martam norisinās Barselonā, Spānijā, LG Electronics (LG) iepazīstinājis tehnoloģiju entuziastus ar iespaidīgu jauno viedtālruņu klāstu. Ar LG LTE (4G) tehnoloģiju aprīkotie viedtālruņi atspoguļo LG jauno saukli “LTE, tas vienmēr ir LG” (“LTE, it’s always LG”), turpinot pierādīt LG vadošās pozīcijas LTE (4G) tīklā. Kongresa laikā LG demonstrēja pasaulē pirmo tehnoloģiju balss-video zvanu pārveidei šajā tīklā.

LG MWC 2012 telefoni

Ar LG patentēto tehnoloģiju palīdzību “premium” klases viedtālruņi papildināti ar jaunām iespējām, piemēram, 5 collu True HD IPS ekrānu attiecībā 4:3 un uzlabotām 3D tehnoloģijām, kas ļauj skatīt attēlus un video, neizmantojot speciālās 3D brilles. Lasīt visu rakstu →

Pasaules Mobilajā kongresā LG Electronics iepazīstinās ar mobilo ierīču jauno dizaina stratēģiju

Šī gada Pasaules Mobilajā kongresā (MWC – Mobile World Congress) LG Electronics (LG) iepazīstinās ar jaunu dizaina identitāti L-Style,   turpinot nostiprināt vadošās pozīcijas viedtālruņu tirgū.

Tieši jaunā L-Style dizaina identitāte ar mūsdienīgām un izsmalcinātām detaļām vēl vairāk atšķirs LG mobilās ierīces no konkurentu piedāvājuma. Jau iepriekš LG pierādījis savas līderpozīcijas produktu dizainā ar tādiem veiksmīgiem piemēriem kā Black Label sērijas telefoni – Chocolate un Shine.

Lasīt visu rakstu →