Visas LG Electronics struktūrvienības 2017.gada trešajā ceturksnī uzrāda tirdzniecības apjoma pieauguma; Home Entertainment sasniedz rekordlielu rentabilitāti

LG Electronics Inc. (LG) šodien paziņoja, ka uzņēmuma konsolidētais tirdzniecības apjoms šā gada trešajā ceturksnī veidoja 13,44 miljardu ASV dolāru, tam pieaugot par vairāk nekā 15% salīdzinājumā ar attiecīgo ceturksni pērn. Visas četras LG struktūrvienības uzrādījušas tirdzniecības apjoma pieauguma salīdzinājumā ar pagājušā gada trešo ceturksni. Ceturkšņa pamatdarbības peļņa sasniedza 455,7 miljonus dolāru, tai gandrīz dubultojies salīdzinājumā ar pagājušo gadu, kas skaidrojams ar spēcīgu rentabilitāti mājas izklaides un sadzīves iekārtu ražošanas struktūrvienībās, neskatoties uz drūmo biznesa vidi, ko veicina aizvien lielākas bažas par starptautisko tirdzniecību.

Home Appliance & Air Solutions Company kārtējo reizi nodrošinājusi lielāko daļu no ceturkšņa kopējā tirdzniecības apjoma – 4,4 miljardu ASV dolāru, kas ir par 16% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, galvenokārt pateicoties spēcīgam pārdošanas apjomam Ziemeļamerikā, Eiropā un Āzijā, jo sevišķi iekšzemes tirgū. Pamatdarbības peļņa 375,16 miljonu dolāru apmērā gada griezumā pieaugusi par 26%. Sagaidāms, ka pieprasījums pēc premium iekārtām Eiropā, Latīņamerikā un Āzijā, jo sevišķi Dienvidkorejā, ceturtajā ceturksnī saglabāsies spēcīgs.

LG Home Entertainment Company reģistrējusi visu laiku augstāko ceturkšņa pamatdarbības peļņu 404,39 miljonu dolāru apmērā un rekordaugstu pamatdarbības peļņas normu 9,9% apmērā, pateicoties pieprasījuma kāpumam pēc premium televizoriem Ziemeļamerikā, Dienvidamerikā un Āzijā. Tirdzniecības apjoms gada salīdzinājumā palielinājies par 12% un sasniedzis 4,09 miljardus ASV dolāru. LG stratēģija uzveikt apjoma konkurenci, paplašinot sava televizora biznesa premium segmentu ar koncentrēšanos uz OLED un Ultra HD televizoriem, izrādījusies veiksmīga. OLED televizoru pārdošanas apjoms līdz trešā ceturkšņa beigām bijis līdzvērtīgs kopējam televizoru tirdzniecības apjomam pērn, kas bija vairāk nekā dubultojies salīdzinājumā ar 2015.gadu.

LG Mobile Communications Company strādājusi ar 2,48 miljardu dolāru tirdzniecības apjomu, kas ir par 8% vairāk nekā pirms gada un par 4% vairāk salīdzinājumā ar iepriekšējiem trīs mēnešiem, galvenokārt pateicoties flagmaņa viedtelefona G6, kā arī masveida tirgum paredzēto tādu modeļu kā Q un K Series pārdošanas apjomam. Pamatdarbības zaudējumi 331,37 miljonu dolāru apmērā salīdzinājumā ar pērnā gada trešo ceturksni samazinājušies par 13%. Uzņēmums šajā ceturksnī piegādājis 13,7 miljonus viedtelefonu, kas ir par 44% vairāk nekā otrajā ceturksnī iekšzemes tirgū un par 9% vairāk Ziemeļamerikā. Kompānijas struktūrvienība gada pēdējā ceturksnī koncentrēsies uz labas atsauksmes saņēmušā viedtelefona V30 tirdzniecības apjoma veicināšanu un izmaksu konkurētspējas uzlabošanu.

LG Vehicle Components Company sasniegusi tirdzniecības apjomu 771,2 miljonu dolāru apmērā, kas ir par 29% vairāk nekā trešajā ceturksnī pērn, bet pamatdarbības zaudējumi ceturksnī veidojuši 25 miljonus dolāru, ņemot vērā nepārtrauktas investīcijas izpētes un izstrādes jomā, kā arī izaugsmes veicināšanai. Informācijas un izklaides sistēmu produktu, kā arī elektrisko automašīnu komponenšu pārdošanas apjoms saglabājies spēcīgs, lai arī automobiļu tirdzniecības izaugsmes palēnināšanās pasaulē ietekmējusi struktūrvienības izaugsmi. Sagaidāms, ka lielāko autobūves uzņēmumu veicināts elektrisko automašīnu ražošanas apjoma pieaugums palīdzēs attīstīt šo automobiļu komponenšu biznesu arī turpmāk.