LG roboti palīdz pasažieriem orientēties lidostā

LG Electronics uzsācis sadarbību ar vienu no pasaulē lielākajām un noslogotākajām lidostām – Seulas Inčhonas starptautisko lidostu, kurā nodrošinās savu robotu pakalpojumus aptuveni 57 miljoniem ceļotāju, kuri ik gadu tiek apkalpoti šajā lidostā. Dienvidkorejai gatavojas lielākajam ziemas sporta veidu notikumam Korejas vēsturē, tādēļ likumsakarīgi, ka vēlas piedāvāt saviem viesiem uzlabotus automatizētos pakalpojumus lidostā, nodrošinot to ar LG robotiem – Airport Guide Robot un Airport Cleaning Robot.

Airport Guide Robot pārvietosies pa lidostu, sniedzot informāciju un palīdzību apmeklētājiem. Tas aprīkots ar LG balss atpazīšanas platformu, saprot četras dažādas valodas – korejiešu, angļu, ķīniešu un japāņu -, kas ir četras populārākās lidostā lietotās valodas, lai sniegtu palīdzību mutiski. Robots spēj savienoties ar lidostas centrālo serveri, lai sniegtu informāciju par iekāpšanas laiku, restorānu un veikalu atrašanās vietām, kā arī par daudz ko citu. Vienkārši noskenējot iekāpšanas biļeti, Airport Guide Robot var pavadīt līdz izlidošanas vārtiem ceļotāju, kurš kavējas vai ir nomaldījies.

Savukārt Airport Cleaning Robot palīdzēs uzturēt nevainojami tīras grīdas. Tas izmanto LG HOM-BOT tīrīšanas veiktspēju, autonomo navigāciju un spēju izvairīties no priekšmetiem. Šis robots nosaka vietas, kurām nepieciešama visbiežākā tīrīšana, saglabā to atrašanās vietas savā datubāzē un aprēķina visefektīvākos maršrutus, lai tur nokļūtu.

Šobrīd LG robotu izstrādes bizness ir sadalīts divās daļās – mājsaimniecības un komerciālajām vajadzībām. Starp LG mājsaimniecības robotiem ir HOM-BOT putekļsūcējs un jaunais Hub Robot, bet LG komerciālais bizness ietver robotus, kas īpaši izstrādāti, lai sniegtu pakalpojumus tādās sabiedriskās vietās kā lidostās, viesnīcās un bankās.