LG Electronics 2017.gada pirmajā ceturksnī sasniedzis 798 miljonus dolāru lielu peļņu

LG Electronics (LG) šodien paziņoja, ka uzņēmuma tirdzniecības apjoms šā gada pirmajā ceturksnī sasniedza 12,70 miljardu ASV dolāru, kas ir par 9,7% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. LG gandrīz dubultojis pamatdarbības peļņu līdz 798,3 miljoniem dolāru, bet struktūrvienība Home Appliance & Air Solutions Company guvusi augstāko ceturkšņa pamatdarbības peļņu pēdējos astoņos gados.

LG Home Appliance & Air Solution Company tirdzniecības apjoms pirmajā ceturksnī palielinājies par 10%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, un par 15% salīdzinājumā ar iepriekšējiem trīs mēnešiem. Ieņēmumi 4,02 miljardu ASV dolāru apmērā norāda uz spēcīgiem darbības rezultātiem Āzijā un Latīņamerikā. Tirdzniecības apjoms mājas tirgū – Dienvidkorejā – gada griezumā pieaudzis par 33%, pateicoties spēcīgam pieprasījumam pēc TWINWash veļas mašīnām, gaisa kondicionieriem un ledusskapju modeļiem, kā arī uzņēmuma jaunās premium LG Styler apģērbu kopšanas sistēmas un gaisa attīrītājiem. Sākoties augsta pieprasījuma sezonai, LG paredz uzlabojumus biznesa vidē lielākajā daļā Āzijas un Latīņamerikā kas ir divi nozīmīgi izaugsmes tirgi.

LG Home Entertainment Company reģistrējusi visu laiku augstāko pirmā ceturkšņa peļņu 8,8% apmērā ar 3,75 miljardu ASV dolāru pārdošanas apjomu, galvenokārt pateicoties premium produktu pārdošanas apjoma palielinājumam, uzlabotai izmaksu struktūrai un elastīgākai stratēģijai, lai reaģētu uz displeju cenu pieaugumu. Uzņēmums prognozē, ka pieprasījums pēc televizoriem nākamajā ceturksnī saglabāsies pozitīvs, ņemot vērā pieprasījumu Ziemeļamerikā, Latīņamerikā un Āzijā, ko rada aizvien pieaugošā premium LG OLED un Ultra HD televizoru produktu popularitāte un jaunā LG SIGNATURE OLED TV W pārdošanas uzsākšana.

LG Mobile Communications Company pirmajā ceturksnī strādājis ar 2,61 miljardu dolāru lielu tirdzniecības ieņēmumu apjomu, kas ir par 4% vairāk nekā iepriekšējā ceturksnī un par 2% vairāk nekā pērn šajā laika periodā, galvenokārt pateicoties flagmaņa LG G6 viedtālruņu un jaunu masveida tirgum paredzētu modeļu pārdošanas uzsākšanu. Uzņēmums šajā ceturksnī piegādājis 14,8 miljonus viedtālruņu, kas ir par 10% vairāk, salīdzinot ar attiecīgo ceturksni pērn. Lai arī pērn īstenotā reorganizācija sākusi uzrādīt pozitīvus rezultātus, paredzams, ka palielināsies konkurence gan masveida pieprasījuma segmentā, gan flagmaņu modeļu klāstā.

LG Vehicle Components Company tirdzniecības apjoms sasniedzis 759,2 miljonus ASV dolārus, un tas ir par 48% vairāk nekā pērn, galvenokārt pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar General Motors par populāro elektrisko automašīnu Bolt. Uzņēmums prognozē, ka investīcijas izpētes un izstrādes jomā, kā arī izaugsmes veicināšanā šogad turpinās ietekmēt rentabilitāti.