“Tokujin Yoshioka x LG: S.F_Senses of the Future” aizdedz Milānas modes nedēļu

Milānas Modes nedēļa, kas ir pasaulē vislielākais un visslavenākais notikums par godu augstajai modei, ir kļuvis par pasākumu, kurā uzstādīta kopīgā darbā tapusi liela izmēra gaismas instalācija, ko radījis uzņēmums LG un japāņu dizainers Tokudžins Jošioka (Tokujin Yoshioka). Iespaidīgais darbs, kuram dots nosaukums TOKUJIN YOSHIOKA x LG: S.F_Senses of the Future, attēlo cilvēces attiecības ar dabīgo pasauli, kā arī izceļ LG cilvēkcentrisko dizaina filozofiju. Instalācija no 4. līdz 9. aprīlim apskatāma Superstudio Più Milānā.

TOKUJIN YOSHIOKA x LG: S.F_Senses of the Future piedāvā apmeklētājiem sajūtu baudījumu un nākotnes garšu, kas radīta, apvienojot LG visjaunākās tehnoloģijas ar Tokudžina Jošiokas novatoriskās dizaina metodes. Vienā izstādes daļā aplūkojams stāsts par cerību uz nākotni, izmantojot kādu cilvēku dzīvēs ikdienišķu priekšmetu – S.F krēslu. Taču tie nav vis parasti krēsli, bet gan zinātniskās fantastikas radīti. Pavisam septiņpadsmit S.F krēsli pārdomāti izkārtoti apvienojumā ar moderniem LG organisku gaismu emitējošo diožu (OLED) ekrāniem. Krēsli ir vienlaikus statiski un dinamiski, ko nodrošina spožie, divpusējo paneļu radītie gaismu zibšņi, un šie krēsli simbolizē meditāciju mānīgi lielajā ikdienas dzīves ātrumā. Apmeklētājiem būs iespēja pasēdēt S.F krēslos, vienlaikus kļūstot par lieciniekiem nākamās paaudzes displeja tehnoloģijai.

Citu izstādes apskates objektu, Saules sienu, nodrošina 16 metrus plata un 5 metrus gara konstrukcija ar gandrīz 30 000 atsevišķu OLED gaismas moduļu, kas radikāli atšķiras no parastajām spuldzēm. Siena viegli viļņojas, zibsnījot aicinošus gaismas starus un imitējot to komfortablo siltuma sajūtu, kāda rodas gaišās un saulainās dienās. Šī neparastā instalācija piedāvā vienreizēju ieskatu, kā cilvēkcentrisks apgaismojums var pārveidot telpu jau pavisam tuvā nākotnē.

“Šī sadarbība man bija lieliska pieredze, kā arī izaicinoša iespēja radīt vēl nekad neredzētu mākslas darbu,” stāsta Tokudžins Jošioka. “Domāju, ar šīs lielā izmēra instalācijas un LG moderno tehnoloģiju palīdzību cilvēki var daudz jutekliskāk no jauna atklāt savas attiecības ar dabisko pasauli.”

“Tā bija lieliska pieredze strādāt ar Tokudžinu Jošioku un redzēt māksliniecisko pieeju, ar kādu viņš LG tehnoloģijas iepin savās idejās,” sacīja LG Electronics korporatīvā dizaina vadītājs No Čaņho [Noh Chang-ho]. “LG dizaina filozofija ir paplašināt inovāciju robežas, vienlaicīgi iejūtoties cilvēku vietā un identificējot viņu vajadzības. Sadarbība šīs izstādes ietvaros bija vienreizēja iespēja ieraudzīt atšķirīgu interpretāciju LG centieniem radīt inovācijas labākai dzīvei.”