LG G5 TV reklāma “World of Play” sasniegusi 36 miljonus skatījumu

“World of Play” ir LG Electronics jaunā viedtālruņa G5 reklāmas klips ar Džeisonu Stethemu galvenajā lomā, un mēneša laikā tas sasniedzis 36 miljonus skatījumu tādās sociālo mediju platformās kā YouTube un Facebook. Reklāmas klipa laikā Džeisons Stethems iemiesojas vairākos tēlos, lai parādītu skatītājiem, kā LG G5 un “LG & Friends” var palīdzēt izkļūt no dažādām “sarežģītām” situācijām.

LG-G5-Making-of-TVC-01

“Ideja radās no ļoti vienkārša jautājuma: kas notiktu, ja pasaulē vairāk uzmanības pievērstu rotaļīgumam?” teica Sems Bergens, Energy BBDO aģentūras izpilddirektors. “Mums šo stāstu vajadzēja pasniegt vizuāli bagātīgu, tādēļ iztēlojāmies, kāda izskatītos Džeisona Stethema rotaļu pasaule.”

LG-G5-Making-of-TVC-02

“Mēs esam ļoti priecīgi, ka varam uzrunāt miljoniem cilvēku ar šo reklāmu, pastāstot vairāk par G5 un “LG & Friends” rotaļīgajām iespējām”, teica Chris Yie, LG Mobile Communications Company vice prezidents un mārketinga vadītājs. “Ar LG G5 un “LG Friends” ir iespējams pavadīt ļoti daudz jautru brīžu kopā, tādēļ mēs turpināsim radoši komunicēt to iespējas.”