Pirmajā LG Super Bowl reklāmā Liams Nīsons nogādā TV tehnoloģiju no nākotnes

Tuvojoties lielajai spēlei, LG Electronics publicēja savu pirmo Super Bowl kausa izcīņas reklāmu, kas tapusi producenta Ridlija Skota un režisora Džeika Skota sadarbības rezultātā. Ar Holivudas zvaigznes Liama Nīsona palīdzību tā patērētājiem prezentē nākotnes TV tehnoloģiju, kuras centrālais produkts ir jaunais LG SIGNATURE OLED TV.

1.LG Super Bowl Ad Preview

Reklāmas klipa stāsts tiek vērsts uz to, ka tieši LG pie patērētājiem nogādā nākotnes mājas izklaides inovāciju – revolucionāro OLED TV tehnoloģiju. LG jaunākais OLED TV sevī iemieso OLED tehnoloģijas pirmklasīgo attēla kvalitāti ar perfektiem melniem toņiem, nepārspējamu kontrastu un krāsu daudzveidību uz eleganta, neticami slaidā stikla paneļa. Tikai OLED tehnoloģija nodrošina unikālu Picture-on-Glass dizaina estētiku.

“Tā ir dinamiska īsfilma,” teica slavenais režisors un reklāmas izpildproducents Sers Ridlijs Skots. “Tā demonstrē industrijas sacensību garu, kad svarīgi ir kļūt par inovāciju līderi un prast pirmajiem radīt rītdienas tehnoloģiju.”

Nīsona varonis ir “cilvēks no nākotnes”, kura galvenais uzdevums ir nākotnes televīzijas nogādāšana masu sabiedrībai, lai tā spētu to izbaudīt jau šodien. Nīsons ir kā kā uzņēmuma prototips, jo LG dara to pašu, izmantojot savu vadošo inovāciju OLED TV kategorijā.

“Mans varonis ir noslēpumains vīrs no nākotnes, kurš atgriezās laikā, lai veiktu ļoti svarīgu misiju”, teica Nīsons. “Viņš atspoguļo katra cilvēka iekšējo ziņkāri par to, kas notiks nākotnē. ”

“Galvenais mērķis bija radīt vēl nebijušu pasauli, kura būtu patiesi unikāla un piemērota OLED ”, teica Džeiks Skots, LG reklāmas režisors.

LG reklāma paļaujas uz  Holivudas profesionāļu – Ridlija un Džeika Skota –  radošumu un pieredzi, kuri, starp citu, ir slaveni ne tikai ar godalgotām filmām, bet arī ar izslavētām reklāmām. Viņi abi jau ir atstājuši savu “pēdu” šajā industrijā ar tādām ikoniskām reklāmām kā Ridlija 1984.gada “Macintosh” un Džeika emocionālais darbs Budweisera reklāmā “Lost Dog”.

Šī nav vienīgā Super Bowl reklāma, kuru slavenais aktieris Nīsons varēs pievienot savam rezumē – pagājušajā sezonā viņš piedalījās lielu popularitāti ieguvušajā Clash of Clans reklāmā, kura tika nosaukta par visskatītāko Super Bowl kausa izcīņas reklāmu sociālajā tīklā  YouTube. Aktieris Nīsons un režisors Ridlijs Skots pēdējo reizi kopā strādāja 2005.gadā, uzņemot filmu “Debesu valstība” (Kingdom of Heaven). Jaunākais sadarbības projekts, LG reklāma, solās būt tikpat aizraujoša.

Nesen notikušajā starptautiskajā elektronikas izstādē CES 2016, LG SIGNATURE OLED TV tika nosaukt par labāko TV produktu (Official Best of CES® 2016), kuru īpašu padara ne  tikai apbrīnojamā bilžu kvalitāte, bet arī estētiskais dizains. Izsmalcinātais, izliektais un neticami plānais (aptuveni desmitdaļa collas) OLED panelis ar caurspīdīgu stiklu aizmugurē un spēcīgu, uz priekšu vērstu skaļruņu sistēmu ir izcils modernā dizaina un inženierijas veikums.

77 un 65 collu LG SIGNATURE OLED televizori ir aprīkoti ar neticamu kontrastu un piesātinātu krāsu, kā arī ar 4K Ultra HD izšķirtspēju un augstu diapazonu (HDR). UHD Alianse sertificēja to kā UHD Premium. Tas atbalsta industrijas HDR standarta formātu, kuru noteica pasaules vadošās raidorganizācijas, filmu studijas un plaša patēriņa elektronikas ražotāji, ieskaitot HDR10 un DolbyVision™ tehnoloģiju, padarot to par vienu no pirmajiem televizoriem, kas ir derīgs visiem formātiem.

Atšķirībā no LCD ekrāniem, kur LED apgaismojums var aptumšot tikai dažas ekrāna sadaļas, OLED panelī katrs pikselis var ieslēgties un izslēgties individuāli. Tā rezultātā OLED TV krāsas ir asas un spilgtas ar izteiksmīgām ēnu detaļām, pat ja spilgti objekti tiek tieši novietoti līdzās tumšiem laukumiem – turpretim LCD televizoriem ir gaismas atspīduma efekts.

OLED TV sērijas līderis ir LG SIGNATURE modelis, tomēr kopā visā televizoru klāstā ir četras sērijas ar astoņiem dažādiem modeļiem. |Katram no tiem ir jaunā LG Smart TV webOS 3.0 operētājsistēma un citas papildu opcijas, kas ļaus vienkārši un ātri kontrolēt TV raidījumus, straumēšanas pakalpojumus un ārējās ierīces.