Jauno LG TV reklāmu veidos slavenais Ridlija Skota producentu uzņēmums

RSA Films ir Ridlija Skota producentu uzņēmums, kas drīzumā uzsāks darbu pie jaunas LG Electronics reklāmas, kas ilustrēs LG Electronics ieguldījumu jaunu tehnoloģiju izpētē. Reklāmas centrālais temats būs augstu vērtētā OLED TV tehnoloģija, parādot, ka tie nav tikai jauni televizori – tā ir pilnīga jauna ēra televizoru tehnoloģiju pasaulē. Reklāmas daļu par OLED TV režisēs Ridlija Skota dēls Džeiks Skots.

OLED Superbowl PR_2

Gan tēvs, gan dēls ir ieguvuši plašu atzinību. Pavisam nesen ASV Nacionālā kritiķu valde atzina Ridliju Skotu par labāko šī gada režisoru, pateicoties filmai Marsietis, kas nominēta arī Zelta globusam kā labākā filma. Viens no Ridlija Skota atpazīstamākajiem darbiem ir 1984. gada Macintosh reklāma, ko žurnāls Forbes nosauca par vienu no visu laiku labākajām Super Bowl reklāmām. Toties Džeiks Skots ir izveidojis sešas veiksmīgas Super Bowl reklāmas, tajā skaitā Budweiser reklāmu “Lost Dog”, kas ir ASV nacionālā preses izdevuma USA Today aizvadītās sezonas reklāmas topa augšgalā. Šī tēva un dēla veiksmīgā sadarbība garantē, ka LG reklāmas izveidē netrūks radošuma un pieredzējuša skatupunkta.

OLED Superbowl PR_1

“Kad es pirmo reizi sastapos ar OLED TV, es biju kā apburts, jo attēla kvalitāte ir vairāk nekā vienkārši satriecoša,” saka Ridlijs Skots. “Macintosh reklāma 1984 prezentēja skatītājiem tehnoloģisku progresu, kas solīja mainīt visu,” piebilst Džeiks. “Tagad man šķiet, ka būs tāpat ar LG OLED TV.”