LG Display investēs 6. paaudzes OLED paneļu līnijā, lai attīstītu elastīgo displeju ražošanu

Pasaulē vadošais inovators displeju tehnoloģiju jomā LG Display paziņojis, ka investēs 820 miljonus eiro ražošanas tehnoloģijās, izveidojot 6. paaudzes OLED paneļu izstrādes līniju, lai veiksmīgi attīstītu OLED elastīgo displeju ražošanu un nostiprinātu savas līdera pozīcijas šajā industrijā.

Flexible-Rollable-OLED_03

Jaunā E5 līnijas ierīkošana paredzēta Gumi ražošanas rūpnīcā Gyeongbuk provincē, Dienvidkorejā. Tiek plānots, ka Gumi rūpnīca ar jauno ražošanas līnijas tehnoloģijas palīdzību uzsāks liela apjoma ražošanu 2017. gada pirmajā pusē un saražos 7500 ievades loksnes mēnesī, izmantojot 6. paaudzes izmēra pamata displeja loksni 1500 mm x 1850 mm.

6. paaudzes līnija spēj saražot vairāk nekā 2005,5 collu gabalus no viena substrāta. Tā ir četras reizes lielāka efektivitāte nekā plaši ieviestajai 4. paaudzes līnijai, kas izmanto pamata loksnes 730 mm x 920 mm izmērā.

Galvenā elastīgo OLED displeju priekšrocība ir ekrāna lieces funkcija, kas panākta, izmantojot plastikāta pamatni stikla pamatnes vietā. OLED elastīgo tehnoloģiju varēs izmantot arī viedtālruņu, automašīnu tehnoloģiju un dažādu pārnēsājāmo ierīču ražošanā.

LG Display rada ne tikai diferencētu konkurētspēju mobilo displeju tirgū, bet arī liek pamatus eleastīgo OLED displeju ražošanas izaugsmei, izveidojot pilna mēroga 6.paaudzes ražošanas rūpnīcu, kas ražo liela izmēra paneļus.

Uzņēmums aizsāka lielekrāna OLED paneļu ēru 2013. gada janvārī, kad tirgū tika ieviests 55 collu OLED TV. Tālāk sekoja vēl divas jaunas ēras – 2013. gada oktobrī tika ieviests pirmais elastīgais OLED displejs viedtālruņiem, kas veidots no plastikāta pamatnes, un 2014. gada septembrī tika ieviests pasaulē pirmais apļveidīgs elastīgais OLED displejs 1,3 collu izmērā.

LG Display mērķis ir būt līderim elastīgo OLED displeju tirgū, piedāvājot saviem klientiem diferencētu pievienoto vērtību un tehnoloģiskās prasmes, ko LG Display ieguvis, būdams liela apjoma OLED displeju ražošanas uzņēmums.

Saskaņā ar globālā tirgus izpētes uzņēmuma HIS DisplaySearch datiem, elastīgo OLED displeju tirgus uzrāviens sāksies jau šogad, pārdošanas apjomam palielinoties no 3,5 miljardiem ASV dolāru līdz 4,8 miljardiem ASV dolāru 2021.gadā.