LG pārdevis jau vairāk nekā vienu miljonu WebOS Smart+ TV televizoru

LG Electronics (LG) paziņojis, ka kopš tirdzniecības sākšanas šī gada  martā uzņēmums pārdevis jau vairāk nekā vienu miljonu ar webOS platformu aprīkoto Smart+ TV televizoru. Nodrošinot intuitīvu lietotāju pieredzi, ar kuru nav salīdzināma neviena šobrīd tirgū pieejamā Smart TV platforma, LG prognozē, ka šo televizoru tirdzniecības apjoms līdz 2015.gada pirmajai pusei sasniegs desmit miljonus vienību.

2014_TV

„Viena miljona vienību atzīmes sasniegšana tikai trīs mēnešos ir ievērojams sasniegums televizoru nozarē,” norāda LG Electronics Home Entertainment Co. televizoru ražošanas struktūrvienības vadītājs un viceprezidents Inkjū Lī (In-kyu Lee). „Tā vietā, lai turpinātu mūsu Smart TV televizoros pievienot aizvien vairāk un vairāk funkciju, kuras izmantotu vien neliela cilvēku daļa, mēs nolēmām koncentrēties uz vienkāršību. Šķiet, ka patērētāji ar mums ir vienisprātis, ka šis ir pareizais virziens Smart TV televizoru evolūcijā.”

LG straujiem soļiem nodrošina Smart+ TV televizoru modeļu pieejamību visā pasaulē un sagaidāms, ka līdz šī mēneša beigām tie tirdzniecībā būs pieejami vairāk nekā 150 tirgos. Jaunie televizori ir uztvēruši patērētāju iztēli ar LG koncentrēšanos uz lietotāju pieredzes vienkāršošanu ar vienkāršu pārslēgšanu, vienkāršu meklēšanu un vienkāršu savienošanu.

LG Smart+ TV televizorus ir atzinīgi novērtējušas starptautiskās produktu testēšanas un sertifikācijas organizācijas Intertek un Underwriters Laboratories. Abas šīs atzītās institūcijas, kā arī liela daļa mediju, ir pozitīvi novērtējuši LG ērto un vienkaršoto lietotāju saskarni, kā būtisku Smart TV televizoru attīstības elementu.