LG 5,5 collu Quad HD LCD ekrāna panelis viedtālruņiem saņem sertifikāciju, lai uzsāktu masveida ražošanu

LG Electronics (LG) paziņojis, ka 5,5 collu Quad HD (QHD) AH-PS LCD ekrāna panelis viedtālruņiem ir  izturējis NEMKO – Norvēģijā bāzēta, starptautiska elektronisko produktu testēšanas un sertifikācijas organizācijas testus un saņēmis sertifikātu kā QHD displejs. Sertifikācija notikusi īsi pirms jaunā Quad HD LCD paneļa oficiālās atklāšanas kopā ar gaidāmo LG augstākās klases viedtālruni, kurš tiks prezentēts gada pirmajā pusē.

LG Display Sertificētajam 5,5 collu QHD AH-IPS LCD ekrāna panelim ir četras reizes lielāka (2560 x 1440) krāsu izšķirtsēja nekā HD paneļiem, un 1,8 reizes lielāka nekā Full HD paneļiem, nodrošinot simtprocentīgu RGB krāsu attēlošanu. Quad HD displejs rāda attēlus ar spilgtāku krāsu un labāku kontrastu nekā parasti ekrāni, jo Quad HD ir daudz lielāks pikseļu skaits. Tas nozīmē, ka augstas izšķirtspējas attēlus un video Blu-ray formātā var apskatīt pilnībā un ļoti reālistiski. Displejs saglabā burtu lasāmību un attēla kvalitāti brīdī, kad tie tiek palielināt, sērfojot internetā vai strādājot ar dokumentiem.

LG Display Drīz tiks uzsākta jaunā panela masveida ražošanu, piedāvājot labāku kvalitāti par jebkuru līdzšinējo viedtālruņa ekrāna paneli. Turklāt tā biezums ir tikai 1,2 mm , platums – 1,15 mm gar ekrāna apmali, līdz ar to tas būs šaurākais pieejamais ekrāns viedtālurim, par 0,05 mm šaurāks nekā pagājušajā gadā.

“Šis produkts atbilst galvenājām viedtālruņa ekrāna īpašībām, kas ir augsta izšķirtspēja un plāns dizains. Es uzskatu, ka ar šo displeju lietotāji var baudīt spilgtu attēlu, kas ir tuvu reālajai dzīve,” sacīja Byung-Koo Kim, viceprezidents un vadītājs LG Display IT / Mobile Development Group. “LG Display turpinās uzturēt vadošo lomu ekrānu tehnoloģiās un augstas izšķirtspējas viedtālruņu displeju tirgū virs 500 ppi izšķirtspējas, kas šogad būs aktuāli.”

LG Display

Saskaņā ar DisplaySearch, viedtālruņu displeju pieprasījums pieaugs līdz 780 miljoniem vienību šogad un līdz 940 miljoniem vienību nākamajā gadā. Šie produkti gatavojas saglabāt pietiekamu konkurenci un priekšrocības premium produktu kategorijās, kur galvenie faktori ir liels izmērs, augsta izšķirtspēja un zems enerģijas patēriņš.