LG Curved Oled TV dizaineru veidotais stāsts

LG Electronics Korporatīvā dizaina centrs ir cītīgi strādājis, lai klientiem izskaidrotu kompānijas dizaina identitāti: „Mīli katru brīdi, radi stāstu”. Tās pamatā ir izpratne par to mirkli, kad cilvēki pirmo reizi ierauga produktu, un izpratne par produktu dizaina radīšanu ar mīlestību.

LG dizaina identitātes pamatelementi ir produkta būtības skaistums, elegants un izsmalcināts dizains, kas sniedz neparedzamu un pārsteidzošu pieredzi. Nesen tika atklāts Curved OLED TV dizaineru radītais LG dizaina stāsta video, kurā tika atspoguļota iepriekšminētā dizaina filozofija.

LG

Curved OLED TV stāsts sākās ar vienkāršu jautājumu: kāpēc lai televizori būtu plakani, ja pasaule, kurā mēs dzīvojam, nemaz nav plakana? Šeit apskatāms video, kas atspoguļo LG dizaineru pūles izteikt jaunas, nekad neapskatītas vērtības un iespaidus.

Atstājot tikai pašu būtību 

Visbūtiskākā dizaina procesa daļa, kuru mēs gribējām parādīt video, bija centieni radīt izliekta televizora dizainu. Izliekts televizors – tā bija ar fantāziju bagāta ideja pilnīgi ārpus rāmjiem. Mēs centāmies maksimāli attīstīt televizora dizaina aspektu, tātad pirmais solis bija satikt dizainerus un uzklausīt, kas viņiem sakāms.

Radot LG Curved OLED TV, paši svarīgākie nosacījumi bija inovācija un stereotipu sagraušana. Lai novērstu neveiklības produkta izskata ziņā, televizoram ir kristāla statīvs.

LG Curved OLED TV

Statīvs ir 4,3 collas biezs un sver 17 kilogramus, un tas ir taisīts no plastmasas, kas stiprināta ar oglekļa šķiedrām (Carbon Fiber-Reinforced Plastics). Līdz ar to, caurspīdīgais statīvs izskatās slaids un viegls, kā arī rada ilūziju, ka televizora ekrāns lidinās pa gaisu – tas palīdz skatītājiem koncentrēties uz ekrānā redzamo saturu.

Mēs arī gribējām uzsvērt, ka dizaineri radīja Curved OLED TV, eksperimentējot, mācoties no savām kļūdām, un pārvarot šķēršļus. Video jēga ir padarīt redzamus mūsu centienus, lai radītu perfektu produktu ar visaugstāko kvalitāti un vērtību. Reklāmas filmēšana ilga divas dienas un norisinājās Korejā – auditorijā un studijā. Dizaineri bija patīkami satraukti par filmēšanas uzsākšanu. Neviens no viņiem nebija iedomājies, ka filmēšana norisināsies tik ilgi, no sešiem vakarā līdz deviņiem rītā.

LG Curved OLED TV

Filmēšana prasīja divas dienas, taču bija nepieciešams viens mēnesis, lai samontētu Curved OLED TV dizaina stāstu. Lai gan bija ļoti grūti visus dizaina procesa aizkadrus iekļaut īsfilmā, mēs gribējām Jums parādīt, kā dizaina ideja pārtop par reālu produktu. Jau tagad daudzi dizaineri strādā pie jauniem projektiem, tāpēc gaidiet mūsu nākamo dizaina inovāciju!