LG uzsāk Play & Share LG G2 kampaņu

LG Electronics (LG) uzsācis savu Play&Share LG G2 kampaņu, kura ļauj tiešsaistē iepazīt labākās LG jaunā premium viedtālruņa LG G2 īpašības vēl pirms ierīce pieejama plašākai sabiedrībai.

Play & Share LG G2

LG G2 koncepts tika attīstīts, balstoties uz patērētāju atsauksmēm un ieteikumiem, tāpēc arī Play&Share LG G2 ļaus interesentiem izmēģināt LG G2, neatstājot savas mājas. Patērētāji iegūs iespēju iepazīt un izmēģināt populārākās L2 G2 funkcijas, kuras tiks demonstrētas virtuāli:

  • KnockON ar diviem klauvējieniem pa displeju ieslēdz un izslēdz ierīci;
  • AudioZoom video ierakstīšanas laikā ļauj koncentrēties uz vienu skaņas avotu, izslēdzot blakus trokšņus;
  • 13MP kamera ar optisko attēlu stabilizātoru ļauj uzņemt skaidrākus, gaišākus un asākus attēlus pat tad, ja fotogrāfijas uzņemšana notiek kustībā  vai miglainā vidē;
  • Guest Mode aizsargā īpašnieka privātumu situācijās, kad viesi piekļūst viedtālruņa saturam, izmantojot sekundāro atbloķēšanas sistēmu – iepriekš iespējams norādīt, pie kāda satura viesi varēs piekļūt;
  • Capture Plus ļauj veselu web lapu ietilpināt vienā kadrā, pat tad, ja lapas ir lielākas par pašu ekrānu;
  • QuickRemote ļauj ar LG G2 viedtālruni no attāluma kontrolēt vienlaicīgi pat vairākas mājas izklaides ierīces un pielāgot pieejas taustiņu izkārtojumu atbilstoši lietotāja vēlmēm.

Daloties ar informāciju par pasākumu sociālajos medijos, piemēram, Facebook un Twitter, kampaņas dalībnieki varēs pretendēt uz tādām balvām kā lielisko LG G2 viedtālruni, LG Bluetooth austiņām un Google Play Store dāvanu kartēm.

Play&Share LG G2 kampaņa ilgs no 21. augusta līdz 11. septembrim. Kampaņas mājaslapa pieejama angļu valodā.