LG ievieš jaunu zīmola identitāti plašākai mērķauditorijai

Lai īpaši uzsvērtu savu apņemšanos nodrošināt lietotājiem daudzveidīgas vērtības un pieredzi, LG Electronics (LG) šodien ievieš jaunu zīmola identitātes stratēģiju, kuras pamatā ir devīze „It’s all possible” (Viss ir iespējams). Šajā komunikācijas un zīmolveides stratēģijā ir ņemtas vērā daudzās izmaiņas, kas pēdējo gadu laikā notikušas tehnoloģiju un patērētāju uzvedības jomās. Jaunā devīze atspoguļos LG uz patērētājiem vērstos mērķus, proti, iedvesmot tos un rosināt pozitīvas emocijas.

LG brand identity

LG tiecas uz to, lai priecētu patērētājus ar saviem unikālajiem, klientu prasībām atbilstošajiem produktiem, un rod iedvesmu, uzklausot viņu vajadzības un vēlmes. Balstoties uz šīm vajadzībām, tiek radīti arvien jauni risinājumi, kas ievērojami atvieglo patērētāju ikdienas dzīvi.

Šī gada 1. augustā notiks jaunās devīzes videodebija uz LG elektroniskā reklāmas ekrāna Ņujorkas Taimskvērā un arī tā tīmekļa vietnē www.LG.com. Pēc tam globālā komunikācijas devīze būs plaši redzama visos klientu saziņas kanālos, tostarp ilgi gaidītajā LG G2 viedtālruņa prezentācijas pasākumā 7. augustā.

„Mūsu jaunā zīmola identitāte un komunikācijas kampaņa mudinās uztvert LG kā stimulu pozitīvām pārmaiņām, nevis tikai kā ražotāju,” – skaidro Ki van Kims (Ki-wan Kim), LG Electronics izpilddirektora vietnieks un globālā mārketinga vadītājs. „Lai radītu risinājumus ar pievienoto vērtību, kas padara ikdienu ērtāku un patīkamāku, LG iedvesmojas no saviem patērētājiem visā pasaulē.”