LG palīdz klientiem dalīties viņu īpašajos brīžos

Šodien LG Electronics (LG) atklāj jaunu tiešsaistes kampaņu, kas noslēgsies š.g. 7. augustā ar jauna produkta izziņošanu. Kampaņas ietvaros klienti var sūtīt saviem tuviniekiem ziņas ar tēmu “Man Tu esi perfekts” (“To Me, You Are Perfect”). Šāds kampaņas dizains izvēlēts, lai parādītu patērētājiem, cik nozīmīgu lomu tie ieņem, iedvesmojot LG jaunām inovācijām. Jebkurš var piedalīties kampaņā, izveidojot ziņu saviem mīļajiem foto vai video formātā un augšupielādējot to kādā no LG tiešsaistes kanāliem), t.sk. LG Mobile portālu, Facebook lapu, un Youtube kanālu.

LG NY Times Square

Video klipi un fotogrāfijas tiks publicēti dažādos LG tiešsaistes kanālos kā daļa no kampaņas. Tāpat tie tiks attēloti uz milzīgajiem vides reklāmu ekrāniem Ņujorkas Taimskvērā un Londonas Pikadili cirka laukumā. Tiks noteikts arī uzvarētājs – autors, kura radītā ziņa saņems visvairāk skatījumu un ieteikumu “likes”, iegūs balvu 5 tūkstošu ASV dolāru vērtībā. Nejauši izvēlēti 40 dalībnieki saņems LG G sērijas viedtālruņus un vēl 500 savā īpašumā iegūs LG Pocket Photo mini printeri. Kampaņa noslēgsies 6. augustā.

LG NY Times Square

“Šī kampaņa ļauj mums pateikties saviem klientiem un faniem, kā arī visiem, kas iemieso mūsu Life’s Good filozofiju,” stāsta Dr. Jong-seok Park, LG Electronics Mobilo komunikāciju kompānijas presidents un izpilddirektors. “Mēs gribējām parādīt, cik svarīgs jaunu produktu izstrādē mums ir mūsu klientu viedoklis. Mums klienti ir perfekti, it īpaši, kad viņi mūs iedvesmo būt radošiem un inovatīviem.”

LG NY Times Square