LG gatavs vadīt globālo TV tirgu ar jaunākās paaudzes tehnoloģijām

“LG Electronics (LG) cer uz ilgstošu ienesīgas peļņas periodu, uzlabojot pašreizējās tehnoloģijas līdz to pilnīgam potenciālam un izveidojot LG vidi TV nozarē, kurā ātrums un inovācijas tiek uzskatīti par tikpat nozīmīgiem rādītājiem kā mobilo ierīču tirgū,” sācija Heviss Kvons (Havis Kwon) LG Home Entertainment Company prezidents un izpilddirektors.

Nostiprina savas pozīcijas OLED TV tirgū

LG 55 collu OLED TV televizors vispirms tiks prezentēts Korejas tirgū, pēc tam arī pārējos svarīgākajos tirgos. Taču, lai saglabātu pārsvaru pār konkurentiem un piedāvātu pircējiem jaunu produktu klāstu, 2013. gadā LG papildinās OLED TV līniju ar dažādiem nākamās paaudzes produktiem.

LG 55EM9600 OLED televizors

Ieņem vadošās pozīcijas 3D TV un Smart TV jomā

LG turpinās pilnveidot veiksmīgo CINEMA 3D TV līniju, aprīkojot to ar Film Patterned Retarder (FPR) tehnoloģiju. Pilns 3D TV portfelis ietvers modeļus ar ekrāna izmēru no 32 collām līdz pat 84 collām.

Turklāt LG ieviesīs arī jaunus un difereciētus produktus, jo,  piemēram, Ultra Definition (UD) 84 collu 3D TV televizors, kas tika izlaists šogad, uzstādīja jaunu augstākās klases TV standartu.

Heviss Kvons (Havis Kwon) LG Home Entertainment Company prezidents un izpilddirektors

Uzlabots produktu portfelis

LG mājas izklaides produkti tiks sadalīti jaunās kategorijās: augstākās klases, augstākā līmeņa, plaša patēriņa un zemākā līmeņa kategorijās, atkarībā no to specifikācijām un patērētāju mērķgrupām. OLED TV un UD 3D TV televizori tiek iedalīti augstākās klases produktu kategorijā. LG plāno arī uzlabot augstākā līmeņa produktu ienesīgumu, piedāvājot vairākas lielekrāna opcijas, lai apmierinātu pieaugošo pieprasījumu pēc patiesi kinematogrāfiskas skatīšanās mājas apstākļos.

LG turpinās izstrādāt arī plaša patēriņa produktus. Kompānija piedāvās dažādus nelielus un vidēja izmēra LED TV un Smart TV televizorus par konkurētspējīgām cenām. Turklāt, tiks piedāvāti produkti, kuri ir pielāgoti dažādu vietējo tirgu specifiskajām prasībām.