smartclip un LG Electronics izveidojuši sadarbību, lai kopīgi piedāvātu LG Smart TV reklāmu platformu

Zīmolu reklāmu platforma smartclip un LG Electronics paziņojuši, ka smartclip pievienos savu pārstāvēto zīmolu reklāmas LG Smart TV platformai, lai kopīgi darbotos 14 pasaules tirgos. Šī sadarbība sniegs lieliskas un plašas iespējas reklēmdevējiem un zīmolu īpašniekiem, kam būs lieliska iespēja labāk iepazīt savu auditoriju un piedāvāt viņiem TV skatīšanos arvien jaunos veidos.

LG Smart TV platforma ir pieejama caur visiem Smart TV un Smart 3D Blu-ray atskaņotājiem. Turklāt pieejamība tiks vēl paplašināta, lai nākotnē to varētu izmantot caur mobilajiem tālruņiem un citām ierīcēm.

LG 55LM960V Smart TV televizors

Vienošanās starp smartclip un LG Electronics ļaus reklāmdevējiem piekļūt visai LG Smart TV platformas reklāmu kartotēkai, sākot no baneru reklāmām līdz pat unikāliem un interaktīviem reklāmu formātiem.

Lielākais ieguvums zīmolu veidotājiem ir pilnīgi jaunā vide, kas produktam sniedz lielisku redzamību un nedalītu patērētājiem uzmanību. Reklāmdevēji sevi var pozicionēt kā pirmos šāda veida digitālās reklāmas izmantotājus.

Noslēdzot šo savienību, LG galvenais mērķis ir centieni nodrošināt augstākās kvalitātes saturu un pakalpojumus SmartTV lietotājiem, kā arī atdzīvināt Smart TV ekosistēmu. Šī sadarbība palīdzēs gūt gan finansiālus ieņēmumus, gan arī atjaunināt platformu, izvietojot uz tās dažādas aplikācijas. Jāpiemin arī, ka LG pārpozicionējuši savu stratēģiju, arvien vairāk uzmanības vēršot uz satura piedāvātājiem ASV un Eiropā. Aizvien vairāk reklāmdevēji un uzņēmumi atzīst, ka Smart TV ir jaunas ēras aizsākums, kas palīdzēs apgūt jaunas uzņēmējdarbības iespējas.

Francijas mobilo tālruņu uzņēmums SFR būs pirmais, kura kampaņa iznāks uz LG platformas Francijā, izmantojot jaunās digitālās reklamēšanās iespējas.