Interaktīvas vides reklāmas – vai vienmēr efektīvas?

Interaktīvas vides reklāmas tiek uzskatītas par ļoti iedarbīgām, bet tomēr – vai interaktivitāte nevar būt par daudz? CBS interaktīvie vides reklāmas stendi ir kļuvuši par visai karstu tēmu, jo daudziem tie šķiet mazliet par traku, mazliet par personīgu un mazliet par riskantu. Lai reklamētu jaunāko seriālu „The Person of Interest”, CBS ir izveidojuši visai savādu reklāmas kampaņu.

Reklāma The Person of Interest

„The Person of Interest” reklāmas stendi vizuāli izskatās kā spoguļi, kas atdzīvojas brīdī, kad garāmgājējs tiem pietuvojas. Reklāmas stends neslēpj to, ka šis garāmgājējs patiešām ir „the person of interest” – interesējošā persona. Garāmgājēja foto parādās uz reklāmas dēļa kopā ar viņa telefona un identifikācijas numuru. Tālāk reklāmas stends piedāvā garāmgājējam nosūtīt īsziņu uz norādīto telefona nr. ar identifikācijas numuru, tādējādi dodot iespēju šo foto ievietot Facebook vai Twitter.

Reklāma

Šāda veida reklāma kautrīgākiem garāmgājējiem šķiet pārāk personīga, tomēr pēc novērojumiem vidusmēra garāmgājēja uzmanību tā piesaista un reakcija ir visnotaļ pozitīva.