Iesācēja 6 soļi sociālo mediju pasaulē

Iesācējiem sociālo mediju stratēģija ir panākumu atslēga. Ja jūtaties nekomunikabls un domājat, ka klusēšana ir zelts – iespējams, šis nav tas gadījums, jo Jums taču ir jāpiedalās pasaulē notiekošajā. Iepazīstinām ar 6 soļiem, kas iesācējam jāveic, uzsākot savu darbību sociālo tīklu pasaulē!

Social media

1. Sāc ar izpēti un esi informēts

Iesācējiem jātur cieši acis vaļā savā nozarē. Kompānijas uzsāk savu darbību katru dienu, tāpat arī izgāžas katru dienu, tāpēc ir svarīgi izlasīt un iepazīties ar pamācībām. Līdz ar to būs iespēja redzēt to, ko citi iesācēji dara, lai saņemtu sabiedrības uzmanību. Papildus tam neaizmirsti pārbaudīt arī nesaistītas industrijas uzņēmumus.

2. Piereģistrējies jau tagad!

Esi visur, kur atrodas cilvēki. Pašreiz divas lielākās interneta vietnes, kur cilvēki regulāri uzturas ir Twitter un Facebook. Neesi piereģistrējies? Ir laiks to darīt tieši tagad! Šie divi kanāli strādā labi priekš jebkura indivīda, bet citi tīkli rūpējas vairāk par kādu šaurāku sfēru.

3. Esi aktīvs, bet seko līdzi tam, ko Tu saki

Publicē tikai ziņas, par kurām ir par ko parunāt. Katram ir savi noteikumi, cik aktīvam vajag būt, bet neviens nevēlas atbildēt uz jautājumu “Kas notiek?”, ja vien neesi Aštons Kačers. Piedalies ar nozari saistītās sarunās. Strādā dedzīgi un cilvēki to novērtēs. Svarīgi ir atrast balansu savai klātbūtnei tiešsaitē.

4. Visur būt nav iespējams

Esi uzmanīgs – nav pārāk labi būt visur. Galu galā, ja būsiet vairāk kā 5 dažādos tīklos, iespējams katru no tiem nespēsiet kvalitatīvi uzturēt. 1-3 aktīvi konti vienmēr izskatīsies labāk, kā daudz pavisam klusu kontu. Atceries – nekas nav briesmīgāks kā neaktīvs konts. Tas aizbiedē prom visas iespējas komunicēt ar jums. Piedāvājam iepazīties arī ar: Tavu sociālo mediju stratēģiju 60 sekundēs.

5. Pareiza attieksme

Palielini komunikāciju un komunicē ar lietotājiem tā it kā viņi būtu Tavi jaunie draugi. Ir labi būt sajūsmā, bet ne pārmērīgi daudz vai izmisīgi. Pareiza attieksme ir atslēgvārds sociālo mediju pasaulē.

6. Seko noteikumiem

Sociālie tīkli patiesībā nav domāti biznesam. Tie palīdz cilvēkiem komunicēt vienam ar otru. Kompānijas klātbūtne ir obligāta, bet nedomā, ka tas ir ziņojuma dēlis. Aizmirstiet par nederīgām ziņām – tas ir kaitinoši un bieži vien pat ir aizliegts. Piemēram, Facebook jāmēģina komentēt par otra darbu citās līdzīgās lapās. Tā vietā, lai runātu ar citām kompānijām, runā ar tās faniem. Komentē viņu komentārus, uzdod jautājumus un gaidi atgriezenisko saikni. Lielām kompānijām bieži vien nav laika kvalitatīvam dialogam ar saviem atbalstītājiem. Kamēr ir laiks, dari, ko vari. Runā!

Ar šiem un citiem sākuma soļiem sociālo mediju pasaulē vari iepazīties šeit.