Twitter pret Facebook: kurš vertīgāks zīmoliem?

Aptuveni puse pieaugušo amerikāņu regulāri izmanto sociālo tīklu vietnes, tādējādi aizvien lielāks skaits mazu un lielu uzņēmumu cenšas komunikācijai izmantot «Twitter» un «Facebook». Pie tam, pieaug to lietotāju daudzums, kuri ir pamata auditorija pirkumiem internetā. Tomēr – kā zināt, kurš medijs ir noderīgāks? Un, vai izlietotie līdzekļi un laiks patiešām ir kāroto klikšķu vērts? Socialtimes.com salīdzina «Twitter» un «Facebook» efektivitāti komunikācijas nodrošināšanā starp zīmolu un klientiem.

Spriežot pēc pētījumiem, «Twitter» veiksmīgāk piesaista tieši jaunāku auditoriju vecumā no 18 – 22 gadiem – šajā jomā tas par veseliem 10% apsteidz «Facebook». Tomēr «Facebook» ir lielāka lietotāju daļa vecumā pēc 50 gadiem.

Interesanti, ka 37% «Twitter» lietotāju piekrīt par šī portāla spēju ierosināt pirkumus, kamēr «Facebook» atpaliek – apstiprinoši atbildējuši tikai 17% «Facebook» lietotāju. Kamēr tikai 6% lieto «Twitter», lai komunicētu ar zīmoliem, «Facebook» triumfē ar ievērojamiem 80% – lietotāji šim nolūkam to izmanto ievērojami vairāk. Zināmu daļu ieņem arī citi mediji -14% izmanto citus portālus un veidus komunikācijai internetā.

Izvēle ir Jūsu ziņā! Pagaidām par kāda portāla pārākumu ir pāragri spriest, tomēr katram, kurš vēlas veidot komunikāciju ar klientiem ir jāizvērtē abi mediji – iespējams, tieši Jūsu sfēra ir vairāk atbilstoša vienam konkrētam sociālajam tīklam.