LG reklāmas – radītas domājot “ārpus rāmja”

Dažas reklāmas mēdz būt tik intriģējošas, ka, tās vērojot, produkta informāciju nepieciešams pavēstīt tikai pašās beigās. Skatītājs tiek aizrauts līdzi sižetam, radot miniatūras piedzīvojumu. Šī reklāma ir lielisks piemērs:

Sākumā pārraidīta Francijā, vēlāk, pateicoties youtube un MoMA, iecienīta arī Amerikā, šī LG reklāma ieguvusi CLIO 2011 apbalvojumu.

Izmantojot šāda veida radošumu, LG piedzīvojis veiksmīgu vasaras sezonu tieši reklāmas lauciņā. Kompānijas intriģējošā reklāma putekļusūcējam, kurš parādās istabā, lai izglābtu bezpalīdzīgos rotaļlietu cilvēciņus no baisajām putekļu haizivīm, jau ieguvusi trīs balvas divos vērienīgos reklāmu konkursos: Clio Awards un 20. AICP Awards.

Neskatoties uz to, ka putekļsūcēja komplektācija ir ļoti iespaidīga, tā parametru apraksts tika praktiski izslēgts no reklāmas – pietika ar ilustrāciju, lai taptu skaidrs svarīgākais – šī LG tehnoloģija pasargās jūsu ģimeni no putekļiem. Reklāma veidota ar mērķi parādīt putekļsūcēja augstos standartus tīrības ziņā, tādēļ pielietoti iespaidīgi vizuālie līdzekļi – haizivis un izmisušās rotaļlietas.

Un tomēr – amizantu filmiņu izmantošana pilnīgi noteikti nav vienīgā (un ne vienmēr arī efektīvākā) stratēģija LG produktiem. Šajā attēlā redzams atraktīvs piemērs kā kampaņa lielveikalā var piesaistīt publikas uzmanību…

Šajā reizē LG centās pēc iespējas atbilstošāk demonstrēt savu jauno mikroviļņu krāsni, kuras būtiskākā īpašība – pat līdz četrām reizēm ātrāka ēdiena pagatavošana kā citām krāsniņām. Šim mērķim tika izveidots un uzstādīts akvārijs, kurā peldēja jau pagatavotas garneles un skumbrijas, lai vēstītu – LG SolarDom cep ēdienu degošā ātrumā. Arī šī reklāma izvairās no detalizētiem paskaidrojumiem, tā piesaista garāmgājējus un nodod ziņu interesantā, bet saprotamā veidā.

Internetā iespējams noskatīties arī “Smartphone Chmpionship Race”, kurā LG Optimus Black telefons sacenšas (un uzvar) ar saviem pretiniekiem – telefoniem, kuru vārdi ir aizdomīgi līdzīgi konkurējošajiem telefoniem tirgū. Viss veidots animēti – līdzīgi kā F1 sacensībās, kurās jaunais Optmus Black sacenšas ar pieredzējušiem modeļiem. Radošā sacensību filmiņa skatīta YouTube vairāk kā 1.1 miljonu reižu, radot pozitīvu runu gaisotni ap šo LG telefonu.

Nav svarīgi vai reklāma ietver haizivis, peldošas ceptas garneles, vai telefonu F1 – LG spēj sevi pozicionēt kā jautrību mīlošs uzvarētājs konkurences pilnajā elektronikas tirgū.