Kafija tiem, kuri atrodas ceļā

Tādās pilsētās kā Vankūverā un Britu Kolumbijā kafejnīcas atrodas gandrīz uz katra stūra, tāpēc kafejnīca “Ethical Beans Coffee Co.” vēlējās atrast veidu, kā izcelties konkurentu drūzmā, un viņiem tas arī ir izdevies. Šīs kafejnīcas unikalitāte slēpjas neparastajā svītru kodā, kas sastāv no melnu kastīšu labirinta, nevis ierastajām taisnajām līnijām, tā vēsta online.wsj.com.

Kafija

Aptuveni 8 mēnešus atpakaļ šie “ātrās atbildes” (”quick response”) kodi tika ieviesti reklāmas plakātos vilcienos – kad cilvēks ar savu viedtālruņa kameru skenē šo kodu uz plakāta, viņam uz telefona ekrāna parādās kafijas izvēles iespējas, un viņš var izvēlēties jebkuru no kafijas veidiem un pasūtīt to. Kafija tiek saņemta tiklīdz klients ierodas uz jebkuru no “Ethical Beans Coffee Co.” veikaliņiem. Kā ir izteicies “Ethical Beans Coffee Co.” izpilddirektors Loids Bernhards (Lloyd Bernhardt): “Mēs ķeram klientus, kuri ir ceļā un kuriem nav īpaši daudz laika.”

Tā kā viedtālruņus šobrīd plaši izmanto liela sabiedrības daļa, tad arī mazās kompānijas ir sākušas izmantot šo “ātrās atbildes” kodu, lai veidotu saikni ar klientiem, kuri atrodas ceļā.