LG KOMPRESSOR tehnoloģijas reklāma ieguvusi prestižo reklāmas festivāla CLIO Awards godalgu

Something’s Lurking (Kaut kas uzglūn) apbalvota ar Zelta balvu reklāmas festivālā 52nd CLIO Awards. Reklāmā atraktīvā manierē tēlots putekļu sūcēja uzbrukums vienmēr uzglūnošajām “putekļu haizivīm.”

„Esam saņēmuši lieliskas atsauksmes par šo reklāmu, pateicoties humoristiskajai un visiem saprotamajai manierei, kādā tehnoloģija KOMPRESSORTM demonstrēta darbībā, tāpēc CLIO Zelta balva ir liels gandarījums par radošajām pūlēm,” sacīja LG Electronics Amerikas Savienoto valstu mārketinga nodaļas vadītājs Čul-ho Heo (Chul-ho Heo).

LG VK8914NHAQT kompressort putekļu sūcējs

Godalgotā reklāma ne tikai liek pasmaidīt, bet arī uzsver putekļu sūcēja iespaidīgo jaudu, ko nodrošina KOMPRESSORTM tehnoloģijas atbalsts, kas no tīrāmās virsmas ļauj savākt pilnībā visus netīrumus. Šī ir pasaulē pirmā motorizētā putekļu saspiešanas sistēma ar noturīgu un jaudīgu iesūkšanu. Turklāt sistēmas HEPA filtrs izlaiž svaigu un tīrāku gaisu, savukārt motors tikmēr saspiež putekļus.

Reklāmu Something’s Lurking radīja reklāmas aģentūras Y&R birojs Ņujorkā.

Līdzās Kānas un Ņujorkas festivāliem, CLIO Awards ir viens no trīs pasaulē prestižākajiem reklāmas festivāliem. Šogad sāncenši no 65 valstīm CLIO iesniedza vairāk nekā 10 000 pieteikumus, no kuriem 188 bija filmu kategorijā, un tikai 13 ieguva Zelta godalgas.