Facebook jaunievedums- “send” iespēja

Dienu pēc Lieldienām Facebook piedāvā aizmirstās “Share” iespējas atgriešanos, pārsaucot to par “Send” un papildinot ar jaunām iespējām.

Izmantojot pogu «Send» jeb «sūtīt», atšķirībā no “Like” iespējas, var izvēlēties, kam vēlas nosūtīt izvēlēto informāciju, tātad to var nosūtīt šauram draugu lokam, Facebook grupām, vai pat, ievadot e-pasta adresi, kādam, kurš nav Facebook lietotājs.

Facebook

Tie, kas neatminas senās dienas pirms “Like” pogas, tā vietā bija iespēja “Share”, kas darbojās visai līdzīgi jaunajai “Send” pogai, bet tika pabīdīta malā, kad pagājušajā gadā ieviesa “Like” iespēju. Miljoniem interneta lapu tika ieviesta Facebook “Like” iespēja, tādējādi sasniedzot maksimālo auditoriju caur saviem lietotājiem, kas, savukārt, šo informāciju nodeva tālāk saviem Facebook draugiem. Taču Facebook lietotāji nereti kritizēja “Like” iespēju, jo tā izplata informāciju publiski. Daudzu Facebook lietotāju draugu pulkā ir draugi, ģimenes locekļi, kolēģi, priekšnieki, sen aizmirsti bērnības dienu paziņas, korporatīvās lapas un pat cilvēki, kurus viņi nepazīst un vairs neatminās, kādēļ pievienojuši tos savam draugu pulkam – cilvēki no dažādām dzīves sfērām- tādēļ nevēlas ar katru dalīt visu informāciju.

Tādējādi “Send” darbojas, kā ziņu sūtīšanas iespēja. Sākot rakstīt lauciņā sava drauga vārdu vai grupas nosaukumu, tu iegūsti sarakstu no kā izvēlēties īsto. Šāda līdzīga sistēma tiek izmantota arī draugiem.lv vēstuļu sūtīšanai. Protams, var izvēlēties vairākus draugus kā arī ierakstīt drauga e-pastu, kam vēlies informāciju nosūtīt. Šādā veidā ziņa pienāks izvēlētajiem cilvēkiem vai grupām personīgi un tas neparādīsies publiski.

Ieviešot šo jauninājumu, galvenie ieguvumi ir trīs:

  • palielinās Facebook sarakstes sistēmas lietotāju skaits, kas savukārt piesaista cilvēkus aktīvākai Facebook lietošanai
  • ir atrisināta problēma ar dalīšanos ar ierobežotu cilvēku daudzumu bez nepieciešamības veidot atsevišķas grupas
  • tas palielina informācijas apjomu no ārpuses, kas izplatās Facebook, kas savukārt atkal piesaista cilvēkus aktīvākai Facebook lietošanai.