Twitter peļņas mehānisms

Twitter cer šī gada laikā nopelnīt aptuveni 100 miljonus dolāru no reklāmdevējiem. Taču, lai tas notiktu, vispirms ir jāiemāca cilvēkiem, kā pirkt reklāmas. Tādēļ Twitter ir izveidojis 40 minūšu garu video, kur izskaidro šo mehānismu.

Ar mediamemo.allthingsd.com palīdzību uzskaitām galvenās lietas, kas būtu jāzina tiem, kas interesējas par reklāmu, tehnoloģijām un Twitter pirmajiem mēģinājumiem pelnīt īstu naudu.

Virzītie tvīti, Twitter pirmais lielais reklāmas produkts

Twitter mēģina pierunāt savus patērētājus ieguldīt lielāko daļu no viņu naudas virzītajos (promoted) Twitter kontos, kas balstās uz ‘maksā par katru sekotāju’ principu. Pagājušā gada beigās Twitter aicināja reklāmdevējus labāk ieguldīt 4 dolārus par savu reklāmas Twitter kontu nekā maksāt vienu dolāru par katru pašu rakstītu “tvītu”. Labāk pirkt agrāk nekā vēlāk, jo šādos kontos var izmantot dažādus speciālus rīkus.

Tuvāko mēnešu laikā virzīto “tvītu” aktivitāte pieaugs

Līdz šim brīdim ieraudzīt virzītos “tvītus” varēja tikai meklētāja piedāvājumā, ja kāds par to bija samaksājis, kā arī tad, ja tika lietota Twitter programma HootSuite. Taču tagad Twitter apgalvo, ka jau pirmā šī gada ceturkšņa beigās reklāmas sāks parādīties katra lietotāja regulārajā profila logā, kur redzami visi jaunākie “tvīti” no sekotajiem profiliem. Protams, tas šīs reklāmas padarīs daudz pamanāmākas.

Twitter apgalvo saviem klientiem, ka patērētāju iesaistīšanās rādītājs (ieinteresētība produktā/zīmolā) pieaugs no 1-3 %.

Reklāmdevēji parasti cenšas izmērīt panākumus, saskaitot, cik daudz cilvēku apskatīja vai uzklikšķināja uz reklāmas. Parasti gan šis klikšķu rādītājs ir pavisam neliels – aptuveni 0,3%.

Twitter brīdina, ka dažiem lietotājiem varētu būt problēmas ar Twitter reklāmām.

Video apmācības beigās Twitter kompānija māca reklāmdevējus darboties ar negatīvām lietotāju atsauksmēm, kas nozīmē, ka tādas tiks saņemtas. Cilvēkiem nepatīk pārmaiņas, īpaši, kad tas ir saistīts ar reklāmu, saka Twitter pārstāvji. Tie iesaka pavisam vienkāršu stratēģiju: neuztraukties, jo sūdzības iesniedzošie cilvēki parasti pārstāv mazāko daļu no visa kopuma.