LG Electronics saņem 12 CES 2011 apbalvojumus

Pasaules lielākā sadzīves elektronikas preču tirdzniecības asociācija (CEA) atzinusi LG Electronics izcilību dizainā un tehnoloģijās, piešķirot 12 prestižās Starptautiskās sadzīves elektronikas preču CES 2011 Inovāciju balvas. Īpaši jāatzīmē Labākās inovācijas apbalvojums video displeju kategorijā par 55 collu FULL LED HDTV ar 3D funkcionalitāti un interneta savienojamību.

LEX8 televizors

LG godalgotie izstrādājumi tiks demonstrēti 2011. gada CES izstādē, kas no 2011. gada 6. līdz 9. janvārim notiks Lasvegasā (Nevadas štatā, ASV).

“Saņemt Starptautiskās sadzīves elektronikas preču Inovāciju balvas vienmēr ir liels gods,” sacīja LG Electronics galvenais tehnoloģiju vadītājs Dr. Skots Āns (Skott Ahn). “Tieši inovācijas ir viena no galvenajām LG pamatvērtībām, kam pateicoties esam kļuvuši par pasaules vadošo tehnoloģiju uzņēmumu.”

LG sadzīves tehnika, specializētie produkti dažādām uzņēmējdarbības sfērām un mājas elektronikas izstrādājumi saņēma apbalvojumus deviņās kategorijās: Video displeji, Tiešsaistes audio/video saturs, Video tehnikas komponenti, Portatīvie multivides atskaņotāji, Mājas tīklošanas sistēmas, Datoru perifērās ierīces un Sadzīves tehnika.

Prestižās CES 2011 balvas piešķirtas tādiem LG produktiem kā LED LCD un plazmas HDTV, mājas kinozāles sistēmām, Network Blu-ray atskaņotājiem un monitoriem kā arī produktiem citās sadzīves elektronikas kategorijās. Žūrijas izvēlēto inovāciju skaitā ir arī LG NANO FULL LED pilna aizmugurgaismojuma tehnoloģija un LG jaunā NetCast 2.0™ pakalpojumu platforma ar vienkāršu un intuitīvu saskarni, lai ērti ļautu piekļūt internetam, aplikācijām un citiem pakalpojumiem.

Lai noteiktu labākos produktus CES 2011 Inovāciju balvai, tika izveidota īpaša žūrijas komisija, ko veido ievērojamākie nozares eksperti, inženieri un žurnālisti. Apbalvojumiem pieteiktie produkti tika vērtēti pēc tādiem kritērijiem kā:

  • Inženierzinātnes sasniegumi, tehniskā specifikācija un izmantotie materiāli;
  • Estētiskā un dizaina vērtība;
  • Izstrādājuma funkcionalitāte;
  • Unikālas/jaunas lietošanas iespējas;
  • Izstrādājuma dizains un novitāte, salīdzinājumā ar citiem tirgū piedāvātajiem izstrādājumiem.