LG plāno ražot 3D televizorus mājas apstākļiem

Šogad LG plāno iepazīstināt pasauli ar plašu 3D televizoru klāstu mājas apstākļiem. Papildu šī gada jaunumam – 47 collu lielajam LCD 3D TV (47LH503D) LG, sadarbībā ar Korejas digitālo telekompāniju Skylife piedāvās 42 līdz 72 collu lielus televizorus. Televizori būs aprīkoti ar ļoti plānu rāmi, lai maksimāli pastiprinātu attēla trīsdimensionālo efektu.

3D tehnoloģija nākamgad būs pieejama arī jaunākajos 150 collu LG projektoros.

Par pirmo 3D LCD televizoru LG informēja jau 2009. gada augustā Korejā, savukārt SkyLife izmēģinājuma kārtā janvārī translēs jau otro 3D pārraidi. LG paredz, ka 3D televizoru tirgus augs ļoti strauji – arī vispasaules aptauju rezultāti rāda, ka 58% pircēju vēlētos iegādāties 3D televizorus, savukārt līdz pat 75% pircēju, kas jelkad redzējuši 3D video, apgalvo, ka vēlētos tos redzēt vēl.

LG piedāvās televizorus, kur, lai baudītu 3D attēlu, nepieciešamas brilles, kā arī modeļus, kuriem pār ekrānu pārlikts īpašs filtrs. Tāpat LG plāno izveidot ierīci, kas atpazīs dažādus 3D pārraižu signālus un turpina strādāt pie tehnoloģijas, kas automātiski kontrolēs slāņu spilgtumu, lai piedāvātu optimālu 3D attēlu. Gan LG, gan SkyLife piekrituši investēt videomateriālu dažādošanai un sākt 3D pārraidīšanu ar Snovborda pasaules kausa translāciju. Abas kompānijas ražos un izplatīs visdažādākos videomateriālus, sākot no sporta pārraidēm un beidzot ar izglītojošām programmām un filmām no visas pasaules.

Izmēģinājuma versija sākotnēji tiks pārraidīta Korejā, taču LG plāno iekarot pasaules 3D televizoru tirgu, kā arī realizēt drosmīgus pārdošanas apjomus – līdz pat 400 tūkstošiem pārdoto vienību 2010. gadā, un jau 3,4 miljonus pārdoto vienību 2011. gadā.

Trīsdimensionālo attēlu televizori jau 2010. gadā būs pieejami Ziemeļamerikā un Eiropā, savukārt Dienvidamerikā, Centrālamerikā un Āzijā – sākot no 2011. gada. Paredzams, ka tirgus apjomi pieaugs visā pasaulē pēc 2012. gada Olimpiskajām spēlēm Londonā, kuras tiks translētas arī 3D formātā.