LG dzirkstošās reklāmas liks jums pasmaidīt

LG veido divu veidu reklāmas gan tādas, kas tiek izplatītas un ir piemērotas visai pasaulei, gan tādas, kas veidotas šaurākai auditorijai valstu vai kontinentu robežās, ņemot vērā attiecīgās kultūras īpatnības.

Noskatieties vienas no visinteresantākajām LG reklāmām, kas radītas atšķirīgām auditorijām:

“Born to be Wild”, Brazīlija;

TV, džezs, Indija;

“Frost Free”, Indija;

„Something Better“, Amerika;

Dažādi produkti un tikpat dažādi stāsti par tiem, taču jūs noteikti pamanījāt vienojošo elementu – to silto un omulīgo sajūtu, kas rodas skatoties šīs reklāmas, to uzjautrinošo veidu, kādā tā tiek pasniegta un galu galā arī pārsteiguma garšu. Šie atpazīstamie elementi reklāmās, kas beidzas ar “Life’s Good” parādās visā plašajā pasaulē.

Cilvēki atpazīst šo pozitīvo “Life’s Good”, kas ir vienkāršs un viegli prātā paliekošs sauklis, kas izsaka pozitīvu un optimistisku attieksmi pret dzīvi, turklāt tas izsaka LG zīmola īpašības. Ar “Life’s Good” LG tiecams parādīt pasaulei savu filozofiju. Arī šīs reklāmas saglabā pozitīvo virzienu, tikai tas ietverta dažādās formās, jo radītas atšķirīgām uztveres īpatnībām:

“Pop Video”, LG Arena, Eiropa;

“Is this a mobile phone or something better?”, ASV

Asprātības un joki ir ļoti iedarbīgs veids, lai mīkstinātu cilvēku racionālās domas par elektroniku kā par kaut ko garlaicīgu. Lai cik moderns būtu produkta dizains vai vērā ņemamas tā tehnoloģiskās īpašības, galvenā tā funkcija tomēr ir likt cilvēkiem justies labi! Varbūt skan pārāk ideālistiski, taču LG uzskata, ka patērētājs neatkarīgi no vecuma vai dzimuma labprātāk iegādāsies produktus no zīmola, kas viņam šķiet draudzīgs un tuvs.

Nobeiguma vietā skatāmies LG dejojošā bēbīša reklāmas klipiņu: